När och fjärran

Nu har precis våra vänner gått hem för kvällen efter en trevlig middag med Cava och Petit Chouxer (som jag gjort från grunden...puh, det var jobbigt) först, följt av Delizie fyllda med ricotta, pesto och basilika bland annat. Till dessert blev det en citrontarlett med Sauternes-vin följt av kaffe och biscotti. Nu känner jag mig full och trött. Blev väldigt engagerad när vi spelade När och fjärran efter middagen och gjorde något med min nacke så att jag har skitont nu. Trots nackspärr förlorade mitt lag... Jobbigt... Jag är en dålig förlorare...

Nu måste jag gå och sova ruset av mig...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Flabban

Välkommen till klubben! Aldrig funderat på att bli kock? Själv gjorde jag en bakpotatis i mikron vid 6-hugget (AAAA 9 timmar sen, inte undra på att jag inte kan sova) Vilken god mat ni verkar ha ätit. Jag skulle kunna tänka mig ett veggiemål från MAX nu. MAX är hälsa!

Postat av: Honken

Flabban: Max är härligt. Vi måste åka dit nästa gång vi ses!!!

2006-04-02 @ 12:32:23
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Hallvardemmy

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-04-16 @ 14:06:57
URL: http://hallvardemmy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback