Ångest-middag

Ikväll blir det middag hos en gammal kompis som jag pluggade ihop med på universitetet för länge sedan. Vi har inte setts på ett tag och jag känner mig lite nervös. Ännu mer nervös blev jag när jag pratade med värdinnan för en stund sedan och hon sa att hon bjudit in ett par till. Trevligt tänkte jag tills jag fick höra vilka det var. Ååhhh, det är ett jättestroppigt och snobbigt par som jag verkligen inte tål (hmm... tur att jag är så himla bra själv ;-) ). Men men, det är väl bara att bita ihop. Först tänkte jag fejka migrän, men jag ångrade mig. Herregud, några timmar ska man väl orka med... Martin har ju arbetsdag i morgon så det kan ju inte bli så himla sent... ;-)

Ååhhh, ångest! Vill inte gå!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Håll ut! Tänk på att du har sommarlov. Vad vinner man på att vara stroppig förresten? Fråga dem det.
Ha en trevlig kväll!

Postat av: Karies

ooh.. vilka är de andra paret? säg mig nu så ska jag genast skvallra om din blogg ;)

2006-06-06 @ 20:10:58
URL: http://kariesochbaktus.blogg.se
Postat av: Honken

Anna-Maria: kvällen blev inte så dum alls faktiskt. Är full och trött nu! :-)

Karies: haha, inget skvaller om min blogg till dem tack! Jag blir halshuggen ;-)

2006-06-07 @ 00:48:09
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Lauritsamy

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-09-07 @ 14:55:08
URL: http://lauritsamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback