Jag blir galen!!!

Nu är det nära att jag springer ut på balkongen och skriker rakt ut så högt jag kan. Varför? Jo, det ska jag tala om. I samma hus där vi bor ligger en Willys hemma-butik i bottenvåningen. Vissa kunder tar med sig sin/sina hundar till butiken och binder fast dem utanför. Nu står det två hundar och skäller och ylar som galningar precis nedanför vår balkong. Jag blir tokig!!! Hur lång tid kan det ta att handla? Så jävla stor är inte butiken. Varför tar man med hundarna när de bara skäller och blir jättestressade av att lämnas utanför? Jag inbillar mig att de skulle må bättre av att stanna hemma, kanske är det inte lika jobbigt för dem att lämnas ensamma där... Synd att jag inte hade lite blodpudding eller något annat köttigt hemma som jag kunde kasta ner till dem. Då kanske de skulle bli glada en stund. Jag får nog gå och ta en Treo.

Huvudvärkskramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback