Samarin tack!

Ojojoj, vilken bastant middag det blev. Mätt så att jag knappt kan sitta upp, men gott var det...

Usch, jag funderar på vad jag ska göra med den samhällsplaneringskurs som jag läser nu. Den har i och för sig bara pågått i en halv vecka men den känns inte alls bra. Bara en massa matte och annat elände, inte alls som jag trodde att den skulle vara. Jag har visserligen kommit in på en miljökurs också, kanske borde jag gå den istället? Det lär ju vara mindre matte där iallafall. För mitt självförtroende borde jag dock kanske försöka traggla mig igenom samhällsplaneringskursen, tänk vad skönt om man skulle klara av den hemska matten. Snacka om en kick för självförtroendet! Eller borde jag kanske göra det lättare för mig och gå den där miljökursen på halvfart istället? Shit, jag vet inte alls. Vad tycker ni?

Veliga kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback