Smärta!

Förmiddagen har bestått av trist föreläsning. Huvudet värker så mycket så jag funderar på att gå till apoteket och köpa de där migräntabletterna som finns att köpa receptfritt (tack för tipset Fru Hatt!). Några migräntabletter, ett bad och lite Rigmor Gustafsson på låg volym borde göra att jag snart känner mig bättre. Jag tror inte bara att det var föreläsningen som framkallade huvudvärken utan också Lyckochansen på TV 3. Herregud vad de tjatar på detta program... Programledarna är ju så löjliga också. Jag vet att det är valfritt att titta på det, men något gör ändå att jag försöker gissa på orden och lyssnar på det eviga tjatet. Jag har inte ringt in ännu, men det är väl bara en tidsfråga... Tur att Oprah är nu, det är kvalitet...  ;-)

Kommentarer
Postat av: Garbozita

Jag får knottror utav lyckochansen och alla efterföljare!! *I hate it*
Det där m bad o lugn musik låter som honung för själen nu när jag sitter här med värkande trötthet och har en natt till framför mig...aha! kanske ska ta mig ett "honungsbad" i morgon bitti...ahhhh så skönt! :)
(hoppas huvudvärken har släppt nu)

Postat av: Honken

Garbo: I hate Lyckochansen too, gör så att man blir helt utslagen av huvuvärk... Hoppas att natten blir lugn, snart är det helg. Tjohoo!

2006-03-30 @ 17:04:08
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Flabban

Tyvärr måste jag erkänna att jag har ringt på skiten några gånger... Jag hatar't mä!

2006-03-31 @ 17:52:23
URL: http://flabban.blogg.se
Postat av: Honken

Flabban: Haha...du måste lova att inte ringa fler gånger!

2006-03-31 @ 19:24:50
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback