Tillbaka!

Hallå!

Ja, nu är man tillbaka i stan efter en helg i Motala. Helgen har mest bestått av att planera mina föräldrars nya kök med millimeterpapper, skalstock och mängder av suddgummi... Vi har slitit vårt hår och morrat åt varandra emellanåt, men i det stora hela har det förlöpt väl. Vi hann också med ett besök hos min syster i Linköping innan vi satte oss i golfen och åkte tillbaka till Stockholm. Det var en spännande bilresa ska ni veta... Martin körde och vi åkte givetvis fast för fortkörning på E4:an strax före Nyköping. Han körde i 128 km/h och blev 1200 kr fattigare... bajs också!

Fattiga kramar!

Kommentarer
Postat av: Tania

När Polisen stoppade oss en gång så frågade jag konstapeln om vi inte kunde åka hem till honom och leka med hans handbojor .Han rodnade :)

Postat av: Annaa M

Nä men det var väl dumt!

Var på fest igår, det var så heteroparnormativt så vi två "ensamma" kvinnor som var där kunde bara göra en enda sak; lägga beslag på whiskeyn, slå oss ned i ett hörn och utbyta råa sarkasmer tills alla gått hem och värdarna tuppat av...

2006-03-26 @ 21:44:41
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: Annaa M

Alltså jag menade att fortkörningen var dumt, inte Tanias handbojor...

2006-03-26 @ 21:46:01
Postat av: Honken

Tania: hahaha... ja, det skulle vi också ha frågat konstapeln.

Annaa M: Hahaha... Ni gjorde helt rätt på festen tycker jag, whiskey och sarkasmer kan rädda kvällen. :-)

2006-03-26 @ 21:57:09
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Tania

Whiskey och sarkasmer är underbart :)

2006-03-26 @ 22:04:07
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback