Tillökning

Vad mysigt det skulle vara att ha en hund! Just nu känns det så iallafall...

Kommentarer
Postat av: Tennis Cresendo

ååhh hundar är underbara!!! Skaffa, skaffa, skaffa!!..

Postat av: Anonym

Rädda en stackars jycke från att sitta ute i kylan!
(viskar:ta en som sitter under balkongen ;)
Näpp,skämt o sidå om tanken är genomtänkt så varför inte rädda en hund på riktigt,kolla in blocket bla och hittehund en förening för övergivna/omplacerings hundar finns så många som skulle behöva ett nytt seriöst hem.

2006-03-20 @ 02:55:02
Postat av: Anonym

Psssst...Det var jag som sa det..../Garbozita =)

2006-03-20 @ 02:56:44
Postat av: Honken

Tennis Cresendo: Visst är hundar underbara! Skulle verkligen vilja ha en, men jag vet inte om jag vågar ta steget fullt ut och skaffa en. Måste fundera...

Garbozita: jag vågar inte gå in på hittehund för då kommer jag vilja ha varenda hund... ;-) Måste bearbeta Martin lite till först...

2006-03-20 @ 09:18:07
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback