Mästerkocken

Igår gjorde jag en typisk Honken-grej. Av någon skum anledning så blev jag vansinnigt sugen på soppa till middag. Glad i hågen satte jag igång och kokade grönsaker och grejade. När jag skulle mixa soppan slät så använde jag vår nya stavmixer... Det var bara så att runt själva knivarna på mixern satt ett plastskydd vilket naturligtvis Honken inte såg, utan jag körde gasen i botten. Det gick lite trögt i början, men jag tänkte inte så mycket på det. När vi sedan började äta så dröjde det inte länge innan både jag och Martin började plocka ut små plastbitar ur munnen. Fan, det var ju bara att hälla ut soppan och gå och köpa pizza istället. Suck... Varför ska allt vara så jobbigt? Jag tror att jag ska sluta laga mat och bara kolla på TV istället...

Kram  

Kommentarer
Postat av: mr catenacci

hi hi hi... jag känner igen ett sånt beteende.
du vet, jag är portförbjuden i köket när min kära sambo lagar mat... ha ha ha...

Postat av: Helsingepuma

Hur mycket förbannad blev du då? På en skala? Har det varit jag har jag nog slagit sönder nåt eller så. Tål inte när mat inte blir ätbar....

2006-05-15 @ 11:48:00
URL: http://helsingepuma.sprayblog.se
Postat av: Kim M

Hahaa. Varför är det en typisk Honken-grej? Har du fler härliga exempel att dela med dig av? :D

2006-05-15 @ 14:30:41
URL: http://www.kim-m.com
Postat av: Honken

Mr Catenacci: haha... portning är inte långt borta här heller... :-) Kan vi inte gå på matlagningskurs?

Helsingepuma: mja... jag blev ganska så rejält arg, men sen blir jag mest trött på mig själv...

Kim: hahaha... hmmm... jag är jättebra på att göra saker för snabbt och utan att tänka... klantig med andra ord. Exempel kan vara att jag alltid slår ner saker med dammsugaren, får gå och handla två gånger för att jag glömmer en massa saker osv... Inte så farliga saker egentligen, men man blir ju såååååå trött... :-)

2006-05-15 @ 15:59:40
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Markuszara

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-02-05 @ 10:41:49
URL: http://markuszara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback