Mindre katastrof... eller något

Vad tröttsamt det är när saker och ting inte fungerar som de ska. Vi har tvättstugan och jag hade hängt in femhundatjugoåtta t-shirts, skjortor, jeans och tröjor i torkrummet. När jag sedan trycker på knappen för att starta blåset så funkar inte skiten. Det kommer liiiite blås, men det är iskallt... Där kommer ju aldrig tvätten att torka. Jag var tvungen att göra slut på en halv flaska rödtjut som stod i kylen (kvar sedan melodifestivalen) för att lugna mina nerver när jag kom tillbaka till lägenheten. Ååhhh... varför blir jag så upprörd över en sån sak. Löjligt eller hur?

Kram 

Kommentarer
Postat av: s

Varför ska man stressa upp sig över allt, jag är likadan.

2006-05-24 @ 22:18:57
Postat av: Helsingepuma

Liiiite onödigt kanske att bli så upprörd över tvätt som inte torkar som du vill... Se det så här; det hade varit värre om tvättmaskinen slutat fungera halvvägs genom programmet.... *ler*

Postat av: Aronson

Det där har jag också varit med om - och tvingats hänga upp all tvätt i lägenheten. Det blir jäkligt fuktigt att sova, kan jag meddela... ;-)

2006-05-24 @ 23:17:30
URL: http://www.aronson.blogspot.com
Postat av: Honken

S: haha... lite skönt att höra att det finns flera! ;-)

Puman: Ja fy, det är min mardröm att maskinen ska stanna mitt i ett program. :-/

Aronson: haha... jag kan meddela att det varit vääääldigt fuktigt i lägenheten inatt... Som att bo i tropikerna...

2006-05-25 @ 11:25:21
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Troyeli

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-05-25 @ 07:27:06
URL: http://troyeli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback