Äntligen!

Åhhh, gud vad jobbigt det är med alla telefonförsäljare som har börjat ringa till min mobil. Jag har inte varit med om det tidigare men de senaste dagarna har varit förjävliga. Kan man spärra sin mobil på samma sätt som man kan spärra sin hemtelefon genom att ansluta sig till Nix-registret? Någon som vet?

Vet ni??? Idag är det sista dagen före min semester. Egentligen skulle jag jobba imorgon också, men igår bestämde jag mig för att ta ledigt även imorgon! Tjohoo! Fyra härliga veckor! Inget inplanerat förutom en liten tripp till Norge i några dagar... och så priden förstås. 

Nu ska jag städa mitt skrivbord och räkna ner timmarna tills jag får gå hem. 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Ponte

Oj vad du kommer vara sugen på att jobba redan nästa fredag, du kommer verkligen att sakna att kliva upp tidigt och dra iväg med tuben varje morgon, underbar ekorrhjulsrutin... Se nu till att ta det lugnt idag så du kommer i semesterstämning.

Postat av: Kim M

HURRA!
När jag skaffade fast telefon nyligen tog det två (!) dagar innan försäljarna började ringa.
Måste nog blogga om eländet.
Happy semester, darling!

2007-07-05 @ 09:07:46
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Garbo

Visst e det för jävligt med denna telefon terror,ringer dom inte på hemnr så nog sjutton tutar dom på i mobilen!!! Grrrrr :/

2007-07-05 @ 10:26:25
Postat av: Per

Schzzz, telefonförsäljare är ett gissel. Vad ska du ha på dig under priden i år? Det är ju sporttema som gäller...

2007-07-05 @ 13:08:07
Postat av: Tania

Å så ska vi gå på Tall Ship race ( ska läsas på Göteborsska ) Det har la M och jag redan bestämt :)
Picknickkorg med Champagne ska vi ha. Heerejävlar sommar har snart gått oss förbi och ente har ja gjort något skokj.De är la skandal !
Kram

2007-07-05 @ 13:20:09
Postat av: Honkenponken

Ponte: Åhh, det här har varit en galet stressig dag! Typiskt!
Kim: Jaaa, blogga på! :)
Garbo: Usch, det är skittrist!
Per: haha... är det sporttema alltså?? Passar mig perfekt då... haha. Nä, usch! Jag är för feg för att klä ut mig. Det får väl bli jeans och t-shirt som vanligt.
Tania: Åhh just det! Haha... åhh, göteborsska. Picknick låter ju underbart!! :-*

2007-07-05 @ 14:18:58
URL: http://honkenponken.blogg.se
Postat av: Malin

Jag skulle också behöva semester. Jag försov mig två timmar imorse! Peinlit dö'!

2007-07-05 @ 16:50:46
URL: http://tilia.blogg.se
Postat av: Honkenponken

Malin: Hahaha... ja usch, dä måste vart jobbi't för dä... :-)

2007-07-05 @ 23:45:38
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Imreelsa

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2008-11-12 @ 08:24:15
URL: http://imreelsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback