Hemliga shorts

Eftersom det var fint väder igår så såg jag många shorts-människor. Alla hade fina shorts. Mina var däremot fulast i världen. Var köper alla människor sina shorts? Inte på samma ställen som jag i alla fall. Finns det någon hemlig shortsaffär som inte jag känner till kanske? 

Igår var för övrigt första dagen på semestern som kändes som semester. Vi var på Kärsön och solade och hade med oss en välfylld fikakorg. Underbart! Jag badade dock inte eftersom jag alltid blir arg av det och jag ville inte riskera att sabba en trevlig dag i solen.  

Kram

Kommentarer
Postat av: Garbo

Va! blir du arg av att bada!??
Finns ju inget underbarare än att få sänka ner sig i svalkan en het dag som igår men det ska va folktomt och bara klippor,hatar badstränder!

2007-07-27 @ 09:19:01
Postat av: Kim M

Alla shorts är snygga om man har fräscha ben. Och det har du ju. Så oroa dig icke.

Postat av: Lotta

Jag har inte heller badat i sverige i år. Tänker jag inte göra heller!
Trevlig helg på er!

2007-07-27 @ 10:13:20
Postat av: Aronson

Jag säger som Garbo: blir du ARG av att bada...?
Fast jag badar inte heller. Men mest av att det är så jobbigt. Och kallt.
Jag hittade faktiskt inga shorts att köpa i år. Trots att jag letade och letade, så blev det inga. Så jag skulle nog också behöva den där shortsaffären...

2007-07-27 @ 10:26:10
URL: http://www.aronson.blogspot.com
Postat av: chill out

Jag vet, det är ett problem att hitta fina short, men jag lyckades. Gå in på nya Pub huset på G-star!
Trevlig helg och vecka till dig raring, åker imorron tidigt! kram

2007-07-27 @ 11:40:32
URL: http://chillout.blogg.se/
Postat av: Tania

Jag hatar också att bada i kalla sjöar och hav.Vet ni vad! Förövrigt så är det för kallt i simhallen med och så säger jag som Kim du har snygga ben och klär i allt .Kram

2007-07-27 @ 12:28:17
Postat av: Ponte

Vi som har så bleka ben att nya vita shorts ser smutsiga ut, håller oss till långbyxor...

2007-07-27 @ 14:16:38
URL: http://pontec.blogspot.com/
Postat av: Honkenponken

Garbo: Ja jag blir jättedåligt humör! Det är ju så kallt och otäckt!
Kim: Puss på dig gullet!
Lotta: Bra! Vi borde bilda en klubb! :)
Aronson: Japp, det är precis samma anledning till att jag inte badar... och det kalla vattnet gör mig arg! :)
Chill out: Aha! Tack för tipsetr aring. Gud vad trevligt det var att ses idag förresten! Kram!
Tania: Haha... Åh, vi är som tvillingar du och jag... och jag älskar det! :)
Ponte: Haha... vita shorts är ju jättefint oavsett vilken färg man har på benen!

2007-07-27 @ 21:51:11
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag har inte heller hittat några, men det gör inte så mycket. Med en blandning av taxben och kycklingklubbor till ben är inte shorts det mest fördelaktiga plagget ändå. Särskilt inte när klubborna är vita och även blåspräckliga på sina ställen. Dina spiror däremot klär definitivt i alla typer av shorts. Bra att du inte bröt ök'en vad det gäller bad, duktigt!

2007-07-28 @ 00:24:43
Postat av: Honkenponken

Cicci: Haha... du har inte alls taxben och kycklingklubbor! Åhh, ordet plagg är så fult! Haha...

2007-07-28 @ 10:01:38
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Tennis

Allt klär ju en skönhet! =) Att jag skall behöva tjata om det..Ett tips tycker jag är bra är att köpa vanliga byxor som du tycker är fina och göra dom till shorts!

2007-07-28 @ 16:07:22
URL: http://tenniscresendo.blogg.se
Postat av: Karin

håller med Tennis, och sett från andra sidan : inget missklär en ful...

2007-07-29 @ 21:08:34
URL: http://beetlebum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback