Förfall?

Jag är gräsänkling. M har åkt till sina föräldrar på västkusten. Jag följde inte med. Dessvärre händer det något med mig när M är bortrest. Jag slutar raka mig, går omkring i morgonrock hela helgen och stannar uppe alldeles för länge på kvällarna. Men den här gången blir det annorlunda. I morse gick jag upp, rakade mig, gick och solade och tog vägen förbi Konsum hem och köpte massor av frukt som jag kunde frossa i till frukost. Nu känner jag mig pigg och fräsch. Här ska det inte bli något förfall längre bara för att M inte är hemma!

Det var härligt att se George igår. Han är ju underbar. Trots att konserten kanske var lite seg i början så gör det ingenting. Han kunde bara stått där på scenen rakt upp och ner och jag hade varit fullkomligt nöjd.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ponte

Massor av frukt och ett glas vitt till frukost, lovely...

Postat av: Honkenponken

Ponte: haha... mja, vinet har faktiskt inte kommit fram förrän nu. :)

2007-06-30 @ 18:38:18
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback