Vad ska man göra?

Tillbaka i stan! Helgen har väl varit ok, men det är skönt att vara hemma igen. Ett tag trodde vi inte att vi överhuvudtaget skulle komma iväg i fredags. Vår lilla fula dumma bil bestämde sig för att inte starta. Batteriet hade laddat ur. Som tur var kom en hunk med startkablar och räddade oss efter ett tag. Väl ute på E4:an tog det stopp redan i Kungens kurva på grund av en trafikolycka. En timma senare och med en sprängfylld urinblåsa styrde vi kosan mot Motala. Resten av helgen flöt på och vi råkade inte ut för några fler missöden. 

Vad ska man göra idag då? Ligga i sängen? Kolla på film? Gå på promenad? Fika? Städa? Storkok? Åh, jag vet visst inte alls.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ligga i solen, och sen dricka vin tycker jag!!

2007-06-24 @ 15:23:50
Postat av: Ninni

Jag hoppas du skippade storkoket och tog vinet i stället!
Tänk kom det en hunk och räddade er..en del har tur!
Fick du mejlet med hunkarna som jag skickade??
Kramen

Postat av: magnus

Här bara regnar det så jag har bestämt mig för att detta är en skithelg och nu dricker jag vinet i min ensamhet.

2007-06-24 @ 19:38:52
Postat av: Honkenponken

Lotta: Det blev en härlig dag... :)
Ninni: Japp, mindre storkok och mer vin! Haha... visst fick jag mailet med hunkarna. Underbart! Tack för det!
Magnus: Åh! Ja, vin är bra! Mer sånt... och mindre regn! *Kramar om*

2007-06-24 @ 23:12:31
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Ninni

Va bra..tyckte att det kunde passa dig perfekt..ha en bra dag, kram

2007-06-25 @ 07:34:34
Postat av: Honkenponken

Ninni: haha... det gjorde det! :)

2007-06-25 @ 08:34:06
URL: http://honkenponken.blogg.se
Postat av: Malin

Appropå "hunk". Visst hade ni en läckerbit i er reception? Eller har jag bara fått det för mig? Nu har vi också fått en hunk i vår reception... Han är visserligen bara 19 år, men... Han kan väl vara snygg och trevlig för det;)

2007-06-26 @ 08:10:55
URL: http://tilia.blogg.se
Postat av: Honkenponken

Malin: Hunkar i receptionen är underbart! Jag tror dock att min har gått på semester. :-(

2007-06-26 @ 08:22:43
URL: http://honkenponken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback