Det här kommer inte bli en bra dag alls

Puh, vilken natt! Jag har skitont i halsen och har legat och svalt hela natten. Det känns inte som jag har sovit något. Däremot så måste jag vara den människa som har högst salivproduktion i hela världen. Usch!

Dessutom så är det fel på vår lilla bil. När man har låst den så går det fortfarande att öppna bagageluckan. Känns ju sådär bra. Jag ringde runt till lite olika verkstäder och fick en tid på något lite ställe inte så himla långt ifrån där vi bor. De sa att vi skulle komma klockan åtta idag. M åkte dit med kärran men när han kom dit så var det ingen där. Sååå segt. Vad gör vi nu? Åh, jag ORKAR INTE! Hoppas att ni har en bättre dag raringar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Finns det inget lås på bakluckan så ni kan låsa den manuellt med nyckel eller så då?

2007-05-23 @ 08:28:28
Postat av: Ponte

Det är bara att köra den till skroten och köpa en splirrans ny liten sak...

Postat av: Garbo


Maken min har oxå ont i halsen,(samma fest samma lokal samma luft ;)han har hostat hela natta och tuggat o svalt halstabletter så det krasat ljudligt...ja jag kan ju gå och sova en stund på dan jag :)

2007-05-23 @ 09:21:31
Postat av: Kim M

Jag kan inte kommentera detta inlägg för jag fick (som vanligt) alldeles för många sexuella anspelningar.

2007-05-23 @ 13:26:49
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Honkenponken

Josefin: Jo, men gjorde vi så gick larmet. :-/
Ponte: Mja, snarare köra till skroten och aldrig mer köpa bil någonsin!!
Garbo: Jaha, där ser mna! Vi måste ha råkat ut för samma smittkälla!
Kim: Joooo, kommentera. Det behövs mer sex i den här bloggen! :-)

2007-05-23 @ 14:33:57
URL: http://honkenponken.blogg.se
Postat av: Maria(glas)berget

Jamen ååå! Tänk på mig som inte ens har nån M som kör bilen till nån meckarsnubbe. Gläds i det jobbiga. Bortskämda lilla du! (tur att du är söt som en hallonpaj!)Håller på att få tokspel på att det är så in i bänken klent med män som jag står ut med. Bara så du vet, varenda karl du kan tänka dig att delge mig, har jag absolut första tjingpax på. Efter jag har tagit mig en titt, kan du skicka dem vidare till andra. Sedan kan jag dessutom trösta dig med att tjyvarna kring Mariatorget är så korkade att de inte fattar att bakluckan kan vara öppen om sidodörrarna är stängda. Simma lugnt!!!

2007-05-23 @ 15:05:36
Postat av: Ninni

Nää va tråkigt!
Men nu kan du se mina nya snygga skor..kram

2007-05-23 @ 18:06:23
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Mumin

Usch då...stackars dig *kramar om*

2007-05-23 @ 18:53:37
URL: http://mumin53.blogg.se
Postat av: Honkenponken

Maria(glas)berget: Jag ska försöka leta rätt på en karl till dig gullet! Haha... du har nog rätt om tjyvarna vid Mariatorget.
Ninni: Ska genast gå in och kolla!
Mumin: tack, du är snäll du! :-)

2007-05-24 @ 08:48:58
URL: http://honkenponken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback