Påsar

Vad jobbigt det är när man inte kan sova. Jag var sååå himla trött igårkväll, men ändå gick det inte att sova. Jag fattar inte vad det beror på. När jag väl hade slocknat så vaknar jag av världens rassel och ett brak. Det var vårt turkosa pärldraperi som ramlade ner. Efter det hade jag hjärtklappning och det tog en bra stund innan jag somnade om. Nu ser det ut som jag har haft världens allergichock eller att jag gråtit i flera timmar. Påsarna under ögonen är med andra ord enorma. Trist!

Kram

Kommentarer
Postat av: Per

Stackare, som råkar ut för att pärldraperiet rasar. Vilken chock! Du måste nog köpa lite rosenrot, den är mentalt stärkande.

2007-09-13 @ 09:00:11
Postat av: Ponte

När påsarna under ögonen liksom hänger och dinglar, bör man överväga att vila upp sig och ta några veckors semester. Fungerar inte det så får man ta till en ansiktslyftning...

Postat av: Kim M

Du är så spänd över allt. Ditt liv är så spännande ju!

2007-09-13 @ 10:34:59
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Tennis

Zopiklon! Lösning på alla sömnproblem!

2007-09-13 @ 10:40:49
URL: http://tenniscresendo.blogg.se
Postat av: Mariaberget

Apropå påsar. Till exempel påsar från Konsum. Efter jag hade tjuvkikat i din matvarukorg igår i affären drabbades jag av avundsjuka. Din korg såg så normal ut. Jag blir alltid lite onaturligt stel när jag lassar upp mina varor på bandet för DÄR om något avslöjas man som person, INTE på terapeutsoffan! Mina varor är indelade i två kategorier. Den ena är "den nyttiga och glamourösa" kategorin, med dyra exotiska frukter, grönsaker, färska örter, italienska skinkor, mozzarella, färsk pasta och dyr olivolja. Sen har vi den andra kategorin "sunk-whitetrash" kategorin med trepack små apelsinMer, lösgodis, delikatess vaniljyogurt (98% fett) och bacon. Och grejen är att jag handlar allt detta samtidigt, så jag kan inte känna mix lyxig, nyttig och glamorös åtminstone varannan gång! Fast å andra sidan skulle jag skämmas ihjäl om jag BARA hade ostbågar, coca-cola och en BigPack galsslåda i korgen när jag kom fram till kassan! Så därför blev jag sjukt avundsjuk på din normala, vanliga och inte det minsta upprörande blandning av varor! Suck! Jag ÄR störd!

2007-09-13 @ 11:03:28
Postat av: Lotta

Ja fy. Brukar ju bli så där efter lite ledighet. Hoppas draperiet och påsarna håller sig på sin plats i natt i alla fall.

2007-09-13 @ 12:12:57
Postat av: Tania

Men hörrö!
Jag har massa smaskigt skvaller.Kaffa snart? Våldgästa Darling Tennis?

2007-09-13 @ 14:17:19
Postat av: Honkenponken

Per: Haha... ja men rosenrot är inte dumt alls!
Ponte: Jaaa, mer semester behövs! :-)
Kim-darling: Haha... ja verkligen spännande... :-/
Tennis: Aha! Tack för det! :-)
Mariaberget: Haha... men din korg såg ju supernyttig ut när jag träffade dig. Bara grönsaker ju. Jag hade gömt glassen under allt annat i korgen så min handling var inte så himla nyttig. Egentligen hade jag velat köpa chips också men hejdade mig i sista stund. :-)
Lotta: Draperiet kommer nog få ligga på golvet ett tag. Det gick liksom helt sönder... konstigt. Påsarna ska jag försöka avhjälpa med dyr kräm.
Tania: Jaaa, bra idé. Vi våldgästar tennis! :-)

2007-09-13 @ 18:27:10
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Ninni

Du är säkert lätt stressad då brukar det bli problem med sömnen..kör lite avslappningsövningar brukar hjälpa och så en stor kopp varm kakao innan sängdags!
kram

2007-09-13 @ 19:40:08
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Honkenponken

Ninni: Jo, det är väl så... avslappningsövningar är jag dålig på. Vet liksom inte hur man gör. :-/

2007-09-13 @ 21:05:10
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: oskyldig

Ge mig en säng... Bättre idée. Ta mig till en säng så jag kan sova. Tack! ^_^
Välkommen tillbaka från din resa. ;D

2007-09-14 @ 02:57:32
URL: http://oskyldig.blogs.se/
Postat av: Honkenponken

Oskyldig: Jaa, sova är bäst! :-)

2007-09-14 @ 08:24:51
URL: http://honkenponken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback