Perfekt morgon önskas

Åh, ibland när man vaknar så känner man att något är fel. Till och med innan man öppnat ögonen. Så var det idag. Jag kände direkt att jag hade försovit mig utan att behöva titta på klockan.

Jag måste också börja bestämma vilka kläder jag ska ha på mig till jobbet redan kvällen innan. Det är ju så tröttsamt att stå där och ta av och ta på. Så tycker man att alla kläder är fula och man blir på uselt humör. Jag orkar inte hålla på så! Helst inte när man redan är hyperstressad för att man sovit för länge. Imorgon ska jag ha en perfekt morgon!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ponte

Du får välja naket med enbart slips. Fast då kommer ju nästa problem, vilken slips ska man ha? Och hur får man den att matcha blåmärket på knät? Och vilken slipsknut ska man vara crazy nog att välja?

Postat av: Garbo

haha vilka bekymmer du har,jag kör stående myskläder hemma o plockar alltid fram kläder till jag ska jobba,bara in i duschen så ligger kläderna där o väntar bara att hoppa i byxor o topp ready to go lixom :)
Hoppas du fann nåt vettigt att ta på idag ;)

2007-08-29 @ 09:56:56
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: Kim M

Ja. Lägg fram en frän outfit och packa arbetsväskan så blir morgonen smidigare.

2007-08-29 @ 10:10:16
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Lotta

Fast kruxet är ju att man inte vet vad man ska vara på för klädhumör dagen efter liksom. Hoppas i alla fall att du får en bra morgon i morgon. Tips: Varma kläder. Burr!

2007-08-29 @ 10:46:14
Postat av: Tennis

Men allt klär en skönhet!

2007-08-29 @ 10:49:35
URL: http://tenniscresendo.blogg.se
Postat av: Honkenponken

Ponte: Haha... naket är ju najs annars! :)
Garbo: Myskläder är bra!
Kim: Haha... japp! Precis så ska det vara i fortsättningen!
Lotta: Men då får man vara hård och hålla fast vid den outfit man tagit fram. :)
Tennis: Haha... precis!

2007-08-29 @ 18:42:49
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-05 @ 09:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback