Lördagsaktiviteter

Nu ska vi strax träffa vännerna från Australien. Jag sa att vi kunde ses vid street-marknaden vid Hornstull. Hoppas att de hittar dit... ;-) 

Igår var en jättetrevlig kväll på Mälarpaviljongen. Som tur var flöt inga likdelar runt i vattnet utan vi kunde koppla av och koncentrera oss på öldrickandet... Kvällens roligaste händelse var två gamla damer som kom fram och pratade med oss. Jag fattade som att de var ett par. De menade på att det var bra att ett sånt ställe som Mälarpaviljongen fanns där man kunde träffas och ha roligt med likasinnade. De hade minsann haft roligt när de var unga, men allt var ju lite lättare nu... De var hur fräna som helst! Jag önskade att de satt sig vid vårt bord, men de ville sitta för sig själva.  

Ikväll blir det middag här i Aspudden med Aussie-människorna och lite annat löst folk. Jag har noga planerat allt och förberett det som går att förberedas. Jag måste ha lite struktur annars blir jag helhispig. M är tvärtom och tycker att det får bli som det blir. Detta har lett till vilda diskussioner och gräl i köket i förmiddags. Nu är det (nästan) bra igen... Vi får rycka upp oss och bli ordentligt sams innan vi träffar folket vid Hornstull... så det ska jag ägna mig åt nu en stund.

Ha en superbra helg raringar!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Tania

Klart att det ska vara struktur ! :)

Postat av: Garbozita

Hoppas kvällen blev lyckad och att du inte behöver stoppar fingret i Treo röret idag ;)

2006-06-18 @ 08:16:47
URL: http://garbozita.sprayblog.se/
Postat av: Honken

Tania: Eller hur! Annars blir man ju galen! :-)

Garbo: Jag har varit i treo-röret precis nu faktiskt. Klarade mig dock från att fastna den här gången... ;-)

2006-06-18 @ 17:42:48
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback