Så grann står Östergyllen...

Svassar omkring i mina nya Aussiebum-kalsonger, som kom med posten häromdagen, och packar till helgens äventyr. Jag och Martin drar imorgon bitti till Mjölby för att gå på min goda vän Flabbans 30-årsfest. Härligt att komma hem till Östergötland en sväng... ;-)

På söndag drar vi vidare till Motala för ett besök hos mina föräldrar. De håller på att bygger ett nytt hus som Martin (arkitekt) har hjälpt till att rita. Vi måste ju åka och inspektera så att det blir som det var tänkt... Mer än en natt orkar vi nog inte med hos päronen utan på måndag styr vi kosan tillbaka till Stockholm.

Ha nu en underbar helg raringar så hörs vi på måndag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Aronson

Ha det kul i Ö-land!

Själv ska jag ta det ganska lugnt, för att sen gå till Patricia på söndag... =)

En fråga: Är det Chippen som står modell för Aussiebum-kalsongerna...?

Postat av: Helsingepuma

Ha det så trevligt ni kan i helgen då! Med tanke på päronen....
*Kram*

2006-06-02 @ 22:59:33
URL: http://helsingepuma.sprayblog.se
Postat av: Garbozita

Ja kallingarna var snygga,kanske ska överraska mannen med ett par i present då ;)
Även en flicka vill ju vila ögona på ett snyggt paket =)
Fanns ju en del att välja på.

Ha så skoj i helgen och hälsa Flabban!

2006-06-03 @ 08:21:34
URL: http://garbozita.sprayblog.se/
Postat av: herr planström

Vilken färg/modell köpte du?
De rosa classic är fina.
Även badbyxorna är schyssta (jag har jag har)

2006-06-05 @ 15:56:39
URL: http://planstrom.blogspot.com/
Postat av: Honken

Aronson: det var väldigt likt Chippen, men jag tror inte att det är han. Hoppas att du hade det kul på Pattan.

Helsingepuma: Det gick faktiskt ganska bra med päronen den här gången... skönt!

Garbo: Ja! Köp och överraska mannen. :-)

Herr Planström: Jag köpte classic undies. Röda, vita och svarta. Jag tycker att de rosa är jättefina! Övervägde länge att köpa ett par såna också, men så blev jag snål ;-)
Badbyxorna är jättefina! Vilka har du?

2006-06-05 @ 16:53:35
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback