Miljö och lathet

Parallellt med den pisstråkiga bajs-matte-samhällsplanerings-trafikkursen som jag läser nu måste jag läsa en kurs till. Jag har sökt två stycken miljökurser och måste nu välja en av dem... En börjar imorgon och en börjar den första veckan i april. Jag hade gentligen tänkt att läsa den kursen som börjar imorgon, men nu har jag nog ändrat mig. Kollade in schemat och såg att det var en massa övningar i tråkiga dataprogram och 1250 olika projektuppgifter som skulle göras. Jag fick rysningar och blev illamående över projektuppgifterna och bestämde mig snabbt för att välja den andra miljökursen. Där är det bara ett projektarbete som behöver göras. Är jag lat eller? Väljer kurser utifrån hur många projektarbeten som ingår i kursen, istället för om ämnet är intressant eller ej.

Lata kramar


Kommentarer
Postat av: Turnersurveys

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback