Nervös...

Jag blev av med mitt jobb efter sommaren då regeringen bestämde att den myndighet jag jobbade på skulle flytta till Karlstad. Efter det så pluggar jag lite olika fristående kurser. I morgon börjar en ny kurs som jag ska läsa. Givetvis är jag skitnervös. Inte en enda människa som jag kommer känna... Suck! Varför ska jag ha så dåligt självförtroende och tycka att det är skitläskigt att gå dit. Det känns som att alla kommer att titta konstigt på mig och undra vad jag är för en mupp.

Jag kan tycka att det är jävligt jobbigt att lära känna nya människor ibland, eller ännu värre att bara kallprata med folk för att man borde/måste. Egentligen har jag bara lust att gå dit och sitta tyst hela dagen och sedan gå hem, men det kan man väl inte göra?

Skakiga kramar


Kommentarer
Postat av: Tania

Jag är precis likadan..har på förhand bestämt att alla komer att HATA mig. Vill du att jag följer med och håller handen ? :)

Postat av: Honken

Tania, jaaaaaa snälla följ med och håll handen... Är det en tråkig kurs så kan vi gå och dricka vin på något flott ställe istället :-)

2006-03-14 @ 17:55:55
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback