Radiokille

Jag är precis hemkommen efter att ha blivit intervjuad av radion, coolt va? Dessvärre är det kanske inte så mycket att skryta med. För det första var det radio Roslagen (lokalradio) som intervjuade och för det andra var det för ett projektarbete om Norrtälje stadskärna som vi gjorde i förra kursen. Hur som helst så räckte det för att jag skulle bli apnervös och få rethosta precis innan jag blev intervjuad. Det gick iallafall bra och det var roligt att sitta där med stora lurar och mikrofon.

Mediakramar

Kommentarer
Postat av: Anders

Aha, då får vi surfa in på www.radioroslagen.se och lyssna på dig så småningom...

2006-03-28 @ 17:35:41
Postat av: Honken

Anders: nehej du, jag ska se till att det inte kommer att finnas på webben ;-)

Postat av: Anna-Maria

Ha,ha. Det är något sådant jag har drömmt om. Att typ få sitta i ett debattprogram och pladdra osammanhängande för att man i sin c-uppsats kommit fram till något revolutionerande. *skratt*

2006-03-28 @ 20:06:40
URL: http://amj.blogg.se
Postat av: Honken

Anna-Maria: i efterhand känns det ganska bra. Jag vet dock att jag tänkte under intervjun att jag pratade osammanhängande och alldeles för fort...

2006-03-28 @ 20:41:11
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback