Summering

Huvudvärk och dålig smak i munnen, bakfylla heter det visst med ett annat ord. Kunde trots detta inte ligga kvar i sängen utan vaknade tidigt för att springa till soffan och kolla på den inspelade melodifestivalen. Jag säger bara Carola. Shit, vilket drag och vilken utstrålning. Helt klart bäst!!! Kicki bleknade ganska mycket i jämförelse med Carola. Vad kan jag säga mer. Rednex (familjen Macahan...hahaha) lät som "Östen med resten" på engelska och Björn Kjellman var trist... för att inte tala om Pontare och Günter. Man skulle kunna säga att alla bidrag förutom Carola var riktigt ruttna. Sandra Dahlberg vet jag inte vad jag ska säga om, kort klänning omgiven av några vältränade killar och en motorcykel... hmmm...

Nåväl nog om detta. Gårdagskvällen var riktigt trevlig med födelsedagsmiddag för en kompis på Judit och Bertil. God mat, vin och drinkar. Provade bland annat en drink som de kallade för "morsans", den var riktigt bra. Precis som min morsa. Jag gillar min mamma skarpt. Hon har alltid stöttat mig genom mina jobbiga perioder i livet som till exempel under depressioner och annat elände (tack mamma och antidepressivumet Remeron). Oj, det här inlägget tog en oväntad vändning. Det var inte riktigt så jag tänkte att inlägget skulle se ut, men jag skyller allt på drinken med namnet "morsans" ;-)

Dagen-efter-kramar 

Kommentarer
Postat av: Flabban

Nääe vet du vad, jag tyckte Rednex var bra. Visst hade Carola drag och utstrålning, men sååå extremt bra, var det verkligen det? Tyckte låten var en sämre kopia av "Att älska dig" - tycker nog bättre om Shirley också. Men nog är det schlager alltid:-)
Carola var mer självklar segrare med "Fångad av en stormvind" och "Främling" tycker jag. Men hon vinner nog i alla fall.
Ikväll blir det andra chansen... för vem?

Postat av: Honken

Hallå Flabban, det må hända att det var lite Shirley över Carolas låt, men det var ju hur som helst den klart bästa låten i årets startfält. :~)

2006-03-12 @ 14:19:29
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Flabban

Där fick du Honken, Rednex är i final!!

2006-03-12 @ 19:56:27
URL: http://flabban.blogg.se
Postat av: Tania

Sandra var lite kinky ...me like :)

2006-03-12 @ 20:04:35
URL: http://FruHattUnderJorden.blogg.se
Postat av: Honken

Flabban: ja, jag får ge mig. Det är bara att gilla läget med Rednex. Martin tyckte att de var bra... Hon sångerskan Annika verkar dock sympatisk och ödmjuk, det gillar jag.

Tania: ja, verkligen kinky... och dansarna var ganska fina tyckte jag ;-)

2006-03-12 @ 20:28:11
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback