Underbart!

I förrgår hade jag tenta och igår avslutades denna fem-poängare med en redovisning av ett projektarbete. Jag är sååå glad att det är över. Blir alltid så nervös inför en tenta. Det kvittar liksom hur många gånger jag har skrivit tentor tidigare, blir lika nervös varje gång.

Hur som helst så är jag nu ledig till nästa onsdag då nästa kurs drar igång. Det är underbart att vara ledig! Blir inte ett dugg rastlös av att sitta hemma i soffan och kolla på dag-tv. MIn tv-dag idag har bestått av Airline, Providence, Oprah och the Tyra Banks show. MacGyver kunde jag bara inte titta på, det är alldeles för risigt. Likadant är det med Baywatch, det går bara inte att titta på. Älsklingen jobbar sent idag så jag har några timmar av tv-tittande kvar innan han kommer hem.

Kram!




Kommentarer
Postat av: Aronson

Aha, en ny bloggis. Kul att du är med på banan!

Eeeh, säger man Grattis...?!

Postat av: Honken

Tack Aronson. Jag kunde inte hålla mig längre... Såg du att jag länkat till dig? :-)

2006-03-09 @ 17:15:42
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Terjegunn

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 13:51:54
URL: http://terjegunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback