Frisk och glad!

Puh!!! Gud vad skönt! Datorn mår bra igen och jag är ganska många pengar fattigare... men men huvudsaken är att datorn är fixad. Jag var helt ledsen och förbannad igår eftersom datanissen sa att alla foton som fanns på datorn antagligen inte skulle gå att rädda. Nu gjorde de det som tur var och jag är jätteglad. Nu ska jag direkt bränna ner alla foton på skivor så att man kan sova lugnt inatt. Det sjuka var att M och jag pratade förra helgen om att vi skulle bränna ner allt. Vi fixade skivor, men längre kom vi inte. Men nu fick man verkligen den blåslampan i arslet som behövdes för att bränna över alla foton illa kvickt. 

Jag måste dock träna på en sak upptäckte jag efter att datorn kraschat. Jag måste bli mindre otålig. Jag ville ju att datanissen skulle fixa det på stubinen. Jag vankade runt som en äggsjuk höna i lägenheten och sprang ner till butiken direkt i morse för att kolla om han var klar. M däremot är lugnet själv och säger att det bara är att vänta. Jag måste blir mer som han. Jag blir så himla stressad och otålig (inte bara i den här situationen). Det kan ju inte vara nyttigt? Terapi nästa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tennis

Vi kanske kan gå i parterapi!? Lixom "va fan det har gått 20 minuter"!!!!!!!!!
Åh, super bra att bränna men jag tycker det är sååå långtråkigt att göra det.

Postat av: Aronson

Åh, det där med otålighet känner jag igen. Jag kan bli galen om allting inte går på fem minuter.

Men bra också att du påminde mig. Jag har också tänkt bränna ner mina bilder, men det har inte blivit av. Men nu så... =)

2006-11-16 @ 15:35:04
URL: http://www.aronson.blogspot.com
Postat av: Kotten

Hehe, du har väl sett detta?!

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,933433,00.html

2006-11-16 @ 17:14:48
Postat av: Kim M

Ojoj, det är så svårt att vara tålig. Men man lär sig sakta, sakta.

2006-11-16 @ 19:35:58
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Mumin

Man blir otålig när nåt man väntar på inte händer NU!! Precis som jultomten när man var liten, skulle sitta och äta fint......man höll ju på att dö av otålighet!! Ha en bra kväll Mumin

2006-11-16 @ 20:04:32
URL: http://mumin53.blogg.se
Postat av: Christina

Grattis till en fixad dator ... jag vet hur vidrigt det är att vara utan!! Man blir lappsjuk!
Och hallå ... visst har du sett att vi som bor i Stockholm ska blogg-fika den 25/11??! Se min blogg! I expect you to be there .... :)

2006-11-16 @ 20:48:38
URL: http://solusfemina.squarespace.com
Postat av: Honken

Tennis: Haha... klart att vi ska gå i parterapi!

Aronson: Visst är det jobbigt! Ja, bränn ner bilderna illa kvickt!

Kotten: Haha... fan, vad risigt!

Kim: Ja väääldigt sakta! :-/

Mumin: Ja precis som med tomten!

Christina: Verkligen lappsjuk. Jag blev helt galen! Åhh, jag såg det på din blogg. Det är dessvärre inte säkert att vi är här i stan den 25:e, men är vi det så kommer jag! :-)

2006-11-16 @ 22:18:21
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback