Rundsmörjning

Åh, vad jobbigt det är när man börjar skratta i sin ensamhet på tunnelbanan. Igår när jag åkte hem från jobbet råkade jag ut för just detta. Det har varit en tung vecka och igår eftermiddag hade jag mitt sista jobbiga möte. Efter det kom tröttheten och fnittret. Jag satt mitt emot en kvinna på tåget. Helt plötsligt tar hon fram sitt lypsyl och börjar smörja sig runt ögonen. Det var det som behövdes för att jag skulle bryta ihop totalt. Hoppas att hon inte förstod vad jag skrattade åt. Jävligt pinsamt var det hur som helst!

Igår fick vi vår nya soffa. Den var hård. Nästan som att sitta på en parkbänk. Hoppas att den blir lite mjukare med tiden.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ponte

Då får ni låna in några av studsmattshopparna så får de "möra" till er soffa lite. En kompis pappa brukade jaga harar som han sedan hängde upp några dagar innan de blev middag så de blev typ "välhängda", kanske fungerar också på en soffa. Tänk att ha en välhängd soffa... Är jag förvirrad eller förvirrad?

Postat av: Garbo

Fniss,ja jag skulle oxå ha brytit ihop om nån börja rulla cerat runt ögona,lite kul hade det ju vart om läppstiftet vart rött!! :D)))
Du jag gjorde en sån där fadäs en gång på Tbanan,snoret rann jag var döförkyld o rotade frenetiskt i min väska efter papper,fick fatt i nåt vitt och vips satt jag med ett trosskydd upptryckt i näsan i rusningstid!!! :o

2007-06-15 @ 09:18:16
Postat av: Tennis

HAHAHA! Ögonen? På riktigt?

2007-06-15 @ 11:58:39
Postat av: Kim M

Jag vet!
Det händer ju titt som tätt. Tur att du har ett vackert skratt.

2007-06-15 @ 14:21:06
URL: http://kiremik.blogspot.com
Postat av: Malin

Hahhahahahaha:) Jag dör..! Varför i hela friden har man lypsyl kring ögonen??? Säger som Garbo; Tänk om det hade varit ett rött läppstift:)

2007-06-15 @ 20:10:13
URL: http://tilia.blogg.se
Postat av: Annaa M

Provsatt ni inte soffan först??? Jag var med en kompis på ROOM för ett par år sedan och kollade soffor, han insisterade t o m på att provligga, ansåg att ska man köpa en soffa för några tiotusenlappar så måste två normalväxta män kunna hångla på den. Ja, jag
vägrade vara stand in, någon måtta får det vara.

2007-06-15 @ 21:40:13
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: Per

Får väl hoppas att M är mjuk och vill ligga underst i soffan...

2007-06-16 @ 01:18:21
Postat av: Ninni

Jag hade också brutit ihop av skratt...*asg* lypsyl runt ögonen..ja det kanske funkar!
Kram

2007-06-16 @ 09:55:26
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: magnus

Hur kunde hon inte förstå att du skrattade åt henne? Kanske blir är man helt omedveten om sina medresenärer om man kör ett Lyspsyl-panda-trick?
Men man undrar ju vilken effekt hon var ute efter. Eyegloss?

2007-06-16 @ 10:51:36
Postat av: Honkenponken

Ponte: Bra idé att låta studsmattefolket möra till den.
Garbo: Haha... ojdå, men trosskydd kanske är effektiva mor rinnande näsor. :)
Tennis: Jaaaa! Helt ogenerat drog hon upp lypsylet och började kladda.
Underbara Kim: Du är för härlig raring!
Malin: Haha... jag vet inte? Mycket märkligt!
Annaa M: Jorå, visst provsatt vi, men den var inte alls lika hård som vår. Det betyder väl dock att den blir mjukare med tiden. Hahaha... det är ju toppen att prova så att soffan är hångelvänlig.
Per: Hahaha... ja, han är ganska mjuk och skön. :)
Ninni: Ja, istället för ögonkräm liksom...
Magnus: Hahaha... panda-tricket! Ja jag fattar inte vad hon trodde skulle hända??

2007-06-16 @ 11:01:26
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback